Logo

ITZALA

Hivatalos VELUX® viszonteladó

0
Ingyenes visszaküldés
Gyors házhozszállítás
Általános üzleti feltételek

Általános üzleti feltételek

Az alábbiakban olvashatók azok az Általános üzleti feltételek, amelyek alapján az Altaterra Kft (Itzala a www.Itzala.hu oldalon), Malom köz 1, HU-9431 Fertőd, Magyarország, közösségi adószám: HU13543970; Tel: +3614360603; fax 00 36 99 536 500 (a továbbiakban „Altaterra Kft”) feldolgozza és elfogadja az Ön webáruházban leadott megrendeléseit. Az alábbi Általános üzleti feltételek Önre nézve kötelező érvényűek, ezért alaposan olvassa el azokat; különösen vonatkozik ez az árakra, a szállítási feltételekre, a felelősségvállalásra, az elállási jogra és annak következményeire.

Ezeket a szerződési feltételeket kiegészítik azok a jogszabályi előírások, amelyek a termékek fogyasztók részére történő értékesítésére vonatkoznak.

Amennyiben kérdése vagy aggálya merülne fel, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Altaterra Kft-vel.

E-mail címünk: customerservices@itzala.com

Amennyiben szeretne leadni egy megrendelést, kérjük, görgesse végig, és olvassa el a jelen Általános üzleti feltételeket, majd nyomja meg a MEGERŐSÍTÉS gombot a végén, ezzel megerősítve, hogy a jelen Általános üzleti feltételeket elfogadja.

Az adásvételi és szállítási szerződés Ön és az Altaterra Kft. között jön létre.

A rendelés leadásának és a szerződés létrejöttének feltétele, hogy Ön betöltse a 18. életévét.

A megrendelését attól függetlenül el tudjuk fogadni és fel tudjuk dolgozni, hogy Ön hol tartózkodik. Azonban, amikor megrendelést ad fel, olyan kiszállítási címet kell megjelölnie az áruk vonatkozásában, ami Magyarországon található.

Ahhoz, hogy az Ön megrendelését kezeljük, Önnek a rendelés leadásakor az alábbiakat kell elfogadnia:

  • a jelen Általános üzleti feltételeket.
  • a jelen webáruházban feltüntetett, az Ön megrendelésében is megjelenő árakat és költségeket.
  • azt, hogy az Ön nevét, címét, telefonszámát és e-mail címét megrendelésének kezelése céljából rögzítsük.
  • azt, hogy az Ön hitelkártyájának adatait megrendelésének feldolgozása céljából továbbítsuk.
  • azt, hogy a megállapodásra Magyarország joga vonatkozik.

Honnan tudom, hogy megrendelésemet befogadták?

Megrendelésének beérkezését követően megerősítő e-mailt küldünk Önnek. A megrendelés beérkezésekor jogilag kötelező érvényű megállapodás jön létre. A lehető leghamarabb igyekszünk teljesíteni az Ön megrendelését. A megrendelt áruk általában 6 munkanapon belül megérkeznek Önhöz.

A megrendelés visszaigazolása csak akkor érvényes, ha az Ön hitel- vagy betéti kártyáját, illetve PayPal tranzakcióját jóváhagyják (lásd az alábbi, „Mennyibe kerülnek a termékek?” és a „Hogyan fizethetek?” című részeket). Amennyiben Ön elfogadható időn belül nem kap megrendelés-visszaigazolást, kérjük, közvetlenül vegye fel velünk a kapcsolatot. Az a célunk, hogy szükségtelen késedelem nélkül, a lehető leghamarabb kezeljük az Ön megrendelését, azonban nem vállalhatunk felelősséget az elektronikus kommunikáció problémáiból és hibáiból eredő körülményekért.


Mennyibe kerülnek a termékek?

A vételár a jelen webáruházban az Ön megrendelésének leadásakor érvényes ár. A megrendelt termék ára, az esetleges egyéb díjak, illetve a megrendelés végösszege mindig megjelenik az Ön megrendelésén és a visszaigazoláson.


Hogyan fizethetek?

Webáruházunkban fizethet PayPal-lal valamint credit vagy debit kártyával is: VISA, MAESTRO vagy MASTERCARD.

A PayPal rendszeren keresztül történő kártyás fizetéshez nem szükséges PayPal fiókot nyitnia. A fizetés VISA, MAESTRO, DISCOVER, AMERICAN EXPRESS vagy MASTERCARD kártyával történhet. Önnek meg kell adnia kártyája számát, lejárati dátumát és három jegyből álló biztonsági számát. Ezek az információk magas szintű titkosítást követően közvetlenül a bankhoz kerülnek, mely ellenőrzi a hitel- vagy bankkártya érvényességét. A jóváhagyást követően e-mailben megerősítjük Önnek a megrendelést. Hitel- vagy bankkártyáját a rendelés leadása napján terheljük meg.

Az Ön törvényes jogai

Fogyasztóként Önnek törvényes jogai vannak az általunk eladott termékek fogyasztóként történő megvásárlásából eredően, melyeket akkor érvényesíthet, ha a termék hibásnak vagy nem a leírásnak megfelelőnek bizonyul. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha nem teljesíti az adásvételi szerződésben foglaltakat a mennyiség, a minőség és a tulajdonságai vonatkozásában, vagy amennyiben a termék nem alkalmas arra a célra, amelyre megvásárolták.

Minden lehetséges műszaki óvintézkedést megtettünk annak érdekében, hogy termékeink színét a lehető legvalósághűbben tüntessük fel. Ennek ellenére előfordulhat, hogy a termék webáruházban bemutatott és valós színe eltér egymástól.

A jelen Általános üzleti feltételek egyetlen pontja sem korlátozza az Ön törvényes jogait.

Amennyiben az Önnek kiszállított termék hibás, szükségtelen késedelem nélkül értesítsen minket; cégünk gondoskodik a díjtalan javításról vagy a hibás termék díjtalan cseréjéről, amennyiben ez nem okoz túlzott költségeket cégünknek. Amennyiben a hibás termék nem javítható, kicseréljük azt. Mindig jogunkban áll kicserélni a terméket, amennyiben az nem okoz túlzott mértékű költséget az Ön számára.

Amennyiben nem teszünk eleget a szerződésnek, mindazokért a károkért felelősséget vállalunk, amelyek a szerződésszegésből előreláthatóan erednek vagy amelyek a mi hanyagságunk következményei. Egy veszteség vagy kár akkor előrelátható, ha az a szerződésszegés nyilvánvaló következménye, és azt feltételezni lehetett akkor, amikor Ön és cégünk szerződést kötött.

Semmilyen módon között sem zárjuk ki a mi hanyagságunkra vagy megtévesztő magatartásunka visszavezethető halálesetekért vagy személyi sérülésért történő felelősségvállalást.


Jótállás

A törvényi kötelezettségeken felül az Altaterra Kft. 3 (három) év jótállást vállal a jelen webáruházon keresztül vásárolt VELUX márkájú termékekre. A jótállási feltételek nem érintik az Ön törvényes jogait.

A jelen webáruházon keresztül megvásárolt, ITZALA márkájú termékekre 2 (két) év jótállást vállalunk. Ezek a jótállási feltételek nem érintik az Ön törvényes jogait.


Érvényes jótállással rendelkező termékek visszaküldése

Amennyiben vissza szeretne küldeni egy hibás terméket, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a customerservices@itzala.com címen, mi pedig tájékoztatjuk Önt a teendőkről.

A termékek visszaküldésének előfeltétele, hogy Ön tájékoztasson minket a megrendelés-visszaigazolás számáról. Arra kérjük Önt, hogy az elállás során tájékoztasson minket a visszaigazolás számáról, amellyel szükségtelen késedelem nélkül tudunk foglalkozni az Ön ügyével. A megrendelés-visszaigazolás száma a visszaigazoló e-mailben található, amelyet a megrendelés webáruházban történő leadását követően kapott.

A megrendelés száma nélkül az Altaterra Kft. nem tudja kezelni a visszatérítést vagy a cserét. A vevő köteles dokumentálni, hogy a jótállási idő nem járt le.


A hibás terméke(ke)t futárszolgálatunk, a DHL veszi át.

Az Altaterra Kft. a csereterméket a vevő kérésére a hibás roló beérkezése előtt is postázhatja. Ennek ellenére Ön köteles együttműködni a DHL-lel és az Altaterra Kft-vel a hibás termék(ek) felvételével és visszajuttatásával kapcsolatosan. Amennyiben a felvétel a vevő együttműködésének elmaradása miatt meghiúsul, az Altaterra Kft. fenntartja magának a jogot a csererendelés felfüggesztésére. Amennyiben a csere helyett visszatérítést kérnek, a visszatérítési folyamat akkor kezdődik, amikor a DHL visszaigazolja a hibás termék felvételét.


A visszalépés/elállás joga

Önnek 14 (tizennégy) napig indoklás nélkül jogában áll elállni a szerződéstől.

Az elállásra rendelkezésre álló határidő attól a naptól számított tizennégy (14) nap elteltével jár le, amelyen Ön – vagy egy az Ön által megjelölt harmadik személy, aki nem azonos a szállítóval – fizikai értelemben a termékek birtokába jut, vagy, amennyiben Ön egy megrendelésben több terméket rendelt és ezeket mi külön-külön szállítjuk, attól a naptól számított tizennégy (14) nap elteltével jár le, amelyen Ön – vagy egy Ön által megjelölt harmadik személy, aki nem azonos a szállítóval – fizikai értelemben az utolsóként kézbesített termékek birtokába kerül.

Az elállás jogának gyakorlásához egyértelmű nyilatkozatban kell tájékoztatnia bennünket (elérhetőségeinket lásd alább) a szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről (pl. levélküldeményben, fax vagy e-mail üzenetben).

E-mail címünk: customerservices@itzala.com

Annak érdekében, hogy az elállással összefüggésben azonosítani tudjuk az Ön megrendelését, kérjük, adja meg nevét és elérhetőségeit (cím, telefonszám és e-mail cím), a megrendelés számát, illetve azt, hogy mely termékek vonatkozásában kíván elállni az adásvételi szerződéstől.

Az elállási határidő betartása érdekében elegendő a határidőn belül tájékoztatnia minket arról, hogy élni kíván elállási jogával.


Az elállás/visszalépés következményei

Amennyiben Ön eláll a szerződéstől, akkor az Öntől kapott ellenértéket visszatérítjük Önnek, beleértve a szállítási költségeket is (kivéve azokat a kiegészítő költségeket, amelyek amiatt merültek fel, mert Ön nem az általunk felkínált, legkedvezőbb szabványos kiszállítást választotta). A visszatérítést indokolatlan késedelem nélkül, legfeljebb

  1. tizennégy (14) napon belül teljesítjük azt követően, hogy cégünkhöz visszaérkeztek a már kézbesített áruk, vagy
  2. (ha előbb következik be) tizennégy (14) nappal azt követően, hogy Ön igazolja felénk, hogy Ön az árut visszaküldte, vagy
  3. Amennyiben áruszállítás nem történt, tizennégy (14) nappal azt követően, hogy Ön tájékoztatott minket elállási döntéséről.

A visszatérítés ugyanolyan módon történik, ahogyan Ön a fizetést végrehajtotta az eredeti tranzakció során, kivéve, ha arról kifejezetten attól eltérően állapodunk meg; Önnek semmilyen költsége sem merül fel a visszatérítéssel kapcsolatosan.

A termékeket a következő címre kell visszaküldeni vagy ezen a címen lehet személyesen leadni:

Altaterra Kft.
Petőfi Sándor u. 36/B.
HU-9444 Fertőszentmiklós
Magyarország

szükségtelen késedelem nélkül, de semmiképpen sem tizennégy (14) napnál később, attól a naptól számítva, amikor Ön a szerződéstől való elállási szándékáról tájékoztat minket. A határidő betartottnak minősül, ha Ön a tizennégy (14) napos határidő lejárata előtt visszaküldi részünkre a termékeket.

A termékek visszaküldésének közvetlen költsége Önt terheli.

A termékek jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításától eltérő kezelésből eredő értékcsökkenésért Ön viseli a felelősséget.


A termékek értékcsökkenésének meghatározása

A termékek jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapítása érdekében Önnek a terméket (i) kellő gondossággal és (ii) ugyanolyan módon kell kezelnie és megvizsgálnia, ahogyan azt egy szokványos üzletben tenné. Minden ezt meghaladó kezelés és vizsgálat a termék értékcsökkenését eredményezheti, amelynek következtében cégünk a visszatérítés feldolgozása során az értékcsökkenést levonhatja a visszatérítendő összegből. Az értékcsökkenés meghatározása egyedileg történik. Ön kibonthatja a dobozt, és kellő gondossággal megvizsgálhatja a termékek szöveteit és színeit a doboz épségének megőrzése mellett. A doboz károsodása esetén a termékek értéke vélhetően csökkent. A termékek beszerelése esetén is számítani kell azok értékcsökkenésére. Felhívjuk figyelmét arra, hogy mindaddig, amíg a termékek az Ön birtokában vannak, és nem küldi vissza nekünk, Ön felelős a termékben bekövetkezett károkért.


Alkalmazandó jog és illetékes joghatóság

A jelen webáruházon keresztül megkötött szerződések vonatkozásában Magyarország joga alkalmazandó, és a webáruházon keresztül megkötött szerződések vonatkozásában a jogorvoslat helye kizárólag magyar bíróság lehet.


Visszaküldési címünk:

Altaterra Kft.
Petőfi Sándor u. 36/B.
HU-9444 Fertőszentmiklós
Magyarország
Tel: +3614360603
Fax: 00 36 99 536 500
E-mail címünk: customerservices@itzala.com